Jan&Jan Media neemt de bezorging van haar kranten met onmiddellijke ingang in eigen hand. Dat gebeurt na het faillissement van Excellent Verspreidingen, dat tot nu toe verantwoordelijk was voor de bezorging.
Al langere tijd liet de bezorging van deze krant te wensen over. Even leek het wat beter te gaan, maar de laatste weken nam het aantal klachten hand over hand toe. Beloofde verbeteringen bleven uit, evenals de betaling van bezorgers. Voor de duidelijkheid: Jan&Jan Media heeft geen inzage in de bedrijfsvoering van Excellent. We weten dus niet wie er precies voor Excellent bezorgd hebben en welke achterstanden er zijn.
Bestaande bezorgers hebben als het goed is vandaag bij hun kranten een brief gehad, waarin Jan&Jan Media de situatie uitlegt en vertelt hoe het bedrijf verder wil. Ben jij bezorger en heb je geen brief gehad? Of ben je minimaal 13 jaar en wil je bezorger worden? Meld je dan bij bezorging@janenjanmedia.nl.
Door de bezorging zelf te gaan organiseren, hoopt Jan&Jan Media vanaf nu meer inzicht te krijgen in de kwaliteit van de bezorging, er zeker van te zijn dat bezorgers betaald worden en zelf aan verbeteringen te kunnen werken, in plaats van bij dat alles afhankelijk te zijn van anderen.
We vragen uw begrip voor het feit dat niet alle problemen van vandaag op morgen opgelost zullen zijn. Het opbouwen van een dekkend netwerk kost tijd. Daarom: heeft u bezorgklachten: meld ze bij bezorgklachten@janenjanmedia.nl of via de knop rechtsboven op deze website. Ook als u ze al eerder regelmatig doorgegeven heeft, maar daarmee bent opgehouden omdat er niets veranderde.